Expeditie Anderson (van der Meer)

22 april 2013 - Nootdorp, Nederland

Lieve familie en vrienden,

5 MEI 2013  <3: de dag die met hoofdletters, onderstreept en met hartjes in onze agenda staat (nouja, in die van Kel). Het is de dag dat wij bepakt met slechts één paar schoenen, 2 splinternieuwe backpacks, 6 paar Hollandse klompjes, 80 vitamine C bruistabletten, ruim €200 aan Björn Borg boxers en omgerekend met 163.360.000 Vietnamese Dong op zak zullen vertrekken naar Kuala Lumpur. Hemelsbreed ligt deze wereldstad op 10.205 km van Amsterdam. Voor Kel is het dit keer gelukkig geen negen uur op Istanbul ‘chillen’, maar rechtstreeks vliegen met KLM naar Kuala Lumpur, Maleisië. Voor Joe is het altijd maar hopen dat hij meekomt, maar wat dat betreft sluit het IPB'en heel goed aan bij ons budget en misschien nog wel meer bij ons avontuur. Het zou zo maar eens kunnen zijn dat hij op 4 mei al vertrekt, om net zoals twee jaar geleden zijn meisje op te wachten aan de voet(en) van de Petronas torens.

Op deze blog willen wij graag onze reisverhalen en foto’s met jullie delen. Dat wij jullie gaan missen ondanks alle nieuwe indrukken en moois om ons heen is wel zeker.. Daarom vragen we jullie niet alleen om te reageren op onze gebeurtenissen, maar ons ook op de hoogte te houden van het leven in Nederland.

Oh, en bij deze willen wij ook graag nogmaals degenen heel erg bedanken die deze levenservaring voor ons mogelijk maken!

Love you all!

Kelly & Joël

Ps. Omdat wij er vanuit gaan dat jullie ons allemaal heel graag willen volgen (haha, toch?) hebben wij jullie een mail gestuurd die jullie alleen nog eventjes hoeven te bevestigen. Als je jezelf wilt aanmeleden om onze reisverhalen en foto’s te bekijken, hoef je alleen op deze link te klikken: onze mailinglijst.

1. Reislogger:
    22 april 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Kelly:
    22 april 2013
    Reactie van de eerdere blog :)

Ellen Zeeman:
    14 april 2013
    Wat een gaaf vooruitzicht voor jullie!! Succes met alle voorbereidingen!
    Ik ga jullie volgen............... via het reisblog :-)(

Mom:
    14 april 2013
    Zoooooo gaaf dat jullie deze droom gaan verwezenlijken! Het hoogtepunt wordt natuurlijk onze ontmoeting in Vietnam!
  3. Wiesje de Groot:
    22 april 2013
    Heel veel reisplezier en ervaringen. Ik volg jullie met belangstelling.
  4. Rolf van Gelder:
    22 april 2013
    Ja jongelieden ook wij gaan jullie volgen en zullen op afstand meegenieten van jullie reiservaringen. Maak er wat moois van!!!!
  5. Deb:
    3 mei 2013
    Wat wordt het spannend nu.....het vertrek komt in zicht. Morgen nog even gezellig met elkaar 'hapjes en drankjes' en dan gaat het zondag gebeuren. We wensen jullie uiteraard een heel goede reis en een super ervaring, maar zijn uiteraard blij als jullie met mooie verhalen en in goede gezondheid weer op Hollandse bodem zullen staan over een paar maandjes. Alvast via deze weg heeeeeeeeeeeeel veel plezier samen en we houden deze blog zeker in de gaten! xxx
  6. Cor & Corry:
    5 mei 2013
    Lieverds, het is nu bijna zover. Over een paar uurtjes zitten jullie in het vliegtuig op weg naar een geweldig avontuur. Nogmaals héél veel plezier en kom weer gezond en wel terug. We gaan jullie zeker volgen op deze reisblog. Dikke kus
  7. Mom:
    6 mei 2013
    Het jonge stel is geland in Kuala Lumpur en het grote avontuur begint!
    Lieverds, we hebben jullie al uit en te na alle goeds en plezier gewenst. Natuurlijk vinden we het leuk om berichten te krijgen maar zorg dat jullie niet teveel met het thuisfront bezig zijn he! Het is jullie reis, jullie avontuur. Geniet van elk moment! Dikke kus uit zonnig Est
  8. Matthijs:
    6 mei 2013
    Veel pelzier Jo! Genieten geblazen, ik blijf zeker lezen!
  9. Jeff:
    6 mei 2013
    Het eerste bericht, weliswaar per sms, is binnen.... :))
    De vlucht is goed verlopen en het avontuur start nu.
    Veel plezier en geniet van jullie droom reis.
    Liefs uit Est!
  10. Joël:
    7 mei 2013
    Dankjulliewel voor de lieve berichten! We houden jullie op de hoogte xx
  11. Jeff:
    7 mei 2013
    Dag Lieverds,
    Hebben jullie het naar de zin? Als ik naar jullie blog kijk, zie ik veel leuke berichten van verschillende mensen, maar die van jullie ontbreken nog :)). Enjoy, Dad
  12. Joël:
    8 mei 2013
    Hi pap, we hebben het zeker naar onze zin! Lekker aan het relaxen de hele dag. We schrijven aan het eind een stukje over ons verblijf hier :) Liefs x
  13. Jeff:
    8 mei 2013
    Zoals eerder gezegd, geniet er maar van. Jullie hebben het beiden verdiend. Jullie blogs volgen van zelf. Groeten aan Snoesnoe vanuit een zonnig Est.
  14. Yannick:
    10 mei 2013
    Dear Bro, Kel & Snoesnoe, geheel in stijl ben ik wat laat met reageren maar uiteraard ga ik jullie met heel veel plezier volgen. Het is jullie ontzettend gegund, geniet van deze bijzondere ervaring! De achterblijvers genieten mee via jullie mooie verhalen, al zal het af en toe een kwelling zijn (stiekem ben ik namelijk best jaloers ;)... Liefs xx